STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-05-27 | Tid: 20:25:02

Ut med det gamla och in med det nya

Tänkte bara komma in och berätta att min hemsida är åter öppen igen. Det gick fortare än vad jag trodde för mig att fixa en ny layout. Kan vara lite småändringar som jag gör framöver. Kolla gärna in sidan igen och skriv nån rad i gästboken om vad ni tycker om den nya layouten :)  Skulle va jätte kul för mig :) Så kom igen, skriiiiiiv ;)

Jag vart iaf grymt nöjd med resultatet :) Ut med det gamla och in med det nya :)
Nu ska jag fortsätta att kolla på Roomservice


Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback