STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-01-06 | Tid: 22:59:44

Min fotoutrustning



KAMERA

Nikon D40
(kamerahus)

Har ägt denna sedan maj -08. Jag är mycket nöjd med den. Det är en bra nybörjarkamera.






OBJEKTIV


AF-S DX 18-55 mm
Kitobjektivet som följde med kameran. Helt ok objektiv.


Nikon AF-S 60/2,8 G ED  (Macro)

Införskaffade mig detta macro maj 09. Jag gillar det väldigt mycket då jag är svag för att fota närbilder. Så detta objektiv passar mig utmärkt. Köpte det på Cyberphoto där dom har skrivit att det är toppklass på objektivet..


KAMERATILLBEHÖR



Stativ
Velbon DF-50

Detta stativ är nytt, fick det i julklapp -08. Kanon bra stativ, lätt att fälla ihop och bära med sig i väskan som följer med.



Filter

Hoya Närbildslins +4 52mm
Fick i julklapp -08, provat det lite och är mkt nöjd över resultaten.

UV-filter


Microfiberduk
För rengöring. Bra att ha.

Minneskort

SD Minneskort 2 GB



Kompaktkamera

Samsung Digimax S1000





 VILL HA

Kameraväska (Ska köpas snart)
Fler objektiv

Carolina

Fina bilder du har i headern!

Otroligt vackra:)

Datum: 2009-01-06| Tid:22:59:44
URL: http://cnarki.blogg.se/
Johanna

Tack så mkt Carolina!

Datum: 2009-01-06| Tid:22:59:44
URL: http://johannaa86.blogg.se/
Jonna

hej! va proffsiga grejer du ser ut å ha!! den där andra digitalkameran du har, vill du sälja den? ;-) jar har en skitdålig och är på jakt efter en ny. vi kan ju höras om de! kram

Datum: 2009-01-06| Tid:22:59:44
URL: http://roosens.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback