STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-05-30 | Tid: 13:29:27

Me and my camera

Jag har ju alldeles glömt bort att den 28:e, 2 dar sen, så var det exakt 1 år sedan jag köpte min systemkamera :) Tänk vad tiden går fort. Och vad roligt jag har haft med den kameran under det första året ;)

Idag är det strålande väder ute.
Härligt. Känner mig lite trött efter gårdagen. Det kommer nog efter när man inte fått tillräckligt med sömn. Hade en bra dag igår iaf. Det var skönt med promenaden och roligt och träffa vännen. På kvällen hämtade jag och mamma nåra släktingar på flygplatsen. De va kul och se alla som kom me de planet, alla var jätte bruna ;)
Nu ska jag ta och sätta mig ute med Zack. Ha en fortsatt bra lördag alla!!


Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback