STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-05-21 | Tid: 20:42:27

Imorgon...

...ska jag hämta ut mitt nya objektiv :) Läääääängtar ;) Förmodligen så kommer det upp nåra test bilder här imorron med det nya objektivet.. Om jag får till nåra bra förstås.

Jag hade det iaf jätte kul och trevligt igår under Sundsvalls besöket. :) Det var mkt roligt och gå på IKEA igen. Jag och mamma shoppade lite saker till altanen. Lite ljus och lyktor och sånt skoj :) Vi åkte runt nio på morgonen och kom hem vid kvart över åtta på kvällen. En lååååång dag med andra ord. Men det gör inget när man har så himla skoj. Men fick dock en väldans huvudvärk på kvällen när jag kom hem. Så jag gick och la mig tidigt. Det var förmodligen pga av att det var varmt oxå gick ju självklart åskan där. Ibland känner jag av det i huvudet. Vid lågtryck. Det är inte kul. Men tur att det finns värktabletter..

Idag har det fixats lite på altan. Varit med mamma och köpt en stor växt på Buketten som va jätte fin. Blir lite mysigare med växter tycker ja :) Igår på IKEA köpte vi en solcells slinga med små runda bollar som vi satte upp idag. Ska kolla sen när det börjar bli mörkt och se hur det lyser :) Sånt är mysigt.. Älskar att sitta ute på altan på sommar kvällarna och tända en massa ljus och bara ha det mysigt. Sånt måste det bli mkt av denna sommar :)


Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback