STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-05-29 | Tid: 11:19:42

Freeeeda :)

Då va det fredag igen då. Tiden går sjukt fort. Idag mår jag sådär. Har haft en riktigt hemsk natt. Usch, jag har vaknat om vartannat och inte kunnat sova ordentligt. Tror inte ja somna efter 4 nån gång. Så jag känner mig lite groggy just nu. Men jag ska snart träffa en vän och gå en promenad. Det är ju tur att vi ska göra det iaf, mår säkert bättre efter lite frisk luft. Det blir min fredag de..

Ellen

Idag tipsar jag om din blogg på min blogg.

Jag tycker om dina macro, och detalj- bilder väldigt mycket! :)

Datum: 2009-05-29| Tid:11:19:42
URL: http://turnupthesound.blogg.se/
Johanna

Tusen tack Ellen :) Rolgit att dem uppskattas :)

Datum: 2009-05-29| Tid:11:19:42
URL: http://johannaa86.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback