STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-05-18 | Tid: 13:53:15

A new beginning..

Måndag idag och en ny vecka har börjat. Jag har vart så duktig och städat hela lägenheten. Både dammsugning och torkning av golven drog jag till me ;) Luktar nystädat och fräscht här hemma nu. Gillar att städa :) Här blir det mkt av sånt eftersom vi har hund och alla hundår ska bort.. Även bytt sängkläder i sängarna. Skönt att det inte är nån sol idag när man ska städa. Man har ju inte direkt nån lust till att dammsuga när det är fint väder ute. Men det är iaf fortfarande varmt, runt 15 grader iaf :)

Jag ska väl snart ta och gå ut i detta väder för har man hund så har man ;) Sen vet ja inte om jag och mamma ska åka iväg på nåra ärenden. Man får väl se vad som händer. Känns som att man har gjort nått nyttigt idag iaf med städningen :)

På onsdag tror ja att jag o mamma + 2 andra till ska åka till S-vall och IKEA :) Hoppas det blir så..
Ha en fortsatt bra måndag..

Petra

Duktig du är som har städat. Håller med om att det är kul att städa när man har lust vill säga ;)

Hoppas att ni kommer iväg till IKEA på onsdag nu.

Datum: 2009-05-18| Tid:13:53:15
URL: http://petrasphoto.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback