STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-05-01 | Tid: 22:07:45

1:a maj

Snart så har den första dagen i maj gått förbi. Det är inte vilken dag som helst, utan det är kusinens födelsedag. Så idag åkte vi i familjen och uppvaktade henne på hennes 20-års da! :) Varit trevligt. Fick även träffa dom små valparna. Ååå,  dom är så söta. Idag fick dom va ute hela dagen, roligt och se. Sen när dom skulle få välling så kom dom springandes allihopa till maten. Hihi, dom små pluttarna då. Ville ta med mig en hem men det går ju inte. Men fick iaf gosa mkt idag. Och mer blir det framöver.
Shit vad varmt det har varit idag. Riktigt sommar värme. 21, 5 grader har det varit. Jätte härligt. Men solen var stek hett. Vet inte om ja fått lite färg i ansiktet kanske. Får se imorron ;)

Annars så har jag varit på ett till kalas i veckan.
Vännen som fick min förstoring + ram fyllde ju år så då vart det och äta både smörgåstårta & vanlig tårta där. Mmm, jätte gott :) Hon vart iaf jätte glad över min present. Det kändes bra :)
Ha en fortsatt trevlig fredags kväll..


Petra

Ser valparna framför mig när dom springer och leker. :) Härligt att det var så varmt, tyvärr var det inte lika varmt här :( Så kul att vännen blev glad för din tavla, men man kan ju inte bli något annat för du är ju så duktig :)

Datum: 2009-05-01| Tid:22:07:45
URL: http://petrasphoto.blogg.se/
Johanna

Tack, så snällt sagt Petra :)

Aa, dom är ju så söta valparna när dom springer :)

Datum: 2009-05-01| Tid:22:07:45
URL: http://johannaa86.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback