STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-05-15 | Tid: 11:31:26

1 vecka sedan..

..sen jag bloggade sist. Vad tiden går fort. Det är som vanligt när man inte skriver på ett tag, att man har noll blogglust och inget vettigt att berätta ;)
Som tur är så är ju detta även en foto blogg så det får bli lite mer bilder när jag inte har nån skrivar lust.

Idag är det fredag igen iaf.
Veckan har inte innehållit så mkt händelser. Mått så där vissa dagar och så. Värmen verkar äntligen har kommit tillbaka. Tror det var runt 15 plus ute nu. Jag ska ta och hjälpa till och städa lite här hemma och sen äta nåt för magen börjar kurra. Sen blir det som vanligt, en promenad med Zack. Det är väl det som händer just nu iaf.
See ya!!

H A I D I J A K O B S S O N

Hoppas du har en härlig dag :) Vad ska du hitta på idag, en så solig fredag ?



Vill du köpa en underbar bloggdesign? du bestämmer själv hur du vill ha den, jag gör&kan allt ! 200kr :)

Datum: 2009-05-15| Tid:11:31:26
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Petra

Ja tiden går så otroligt fort. Det är redan mitten av maj snart. Tråkigt när man känner att man inte har någon blogglust men det har ju alla ibland.

Datum: 2009-05-15| Tid:11:31:26
URL: http://petrasphoto.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback