STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-03-14 | Tid: 22:32:02

Teknikens prylar..

Aaa, jag är väldigt trött just nu. Kanske man ska ta och sova snart så denna dag är över. Dåligt med uppdatering dom senaste dagarna. Har inget att skriva känns det som och inga nya bilder att visa.Så då blir det så. Hoppas ni tittar in här iaf ;)

Jag är less nu. Jag älskar egentligen alla tekniska saker men det verkar lurt på att teknikens prylar verkligen gillar mig. Det är nåt fel på min "nya" och fina dator. Jag vet inte riktigt vad felet ligger i. Kommer upp att jag ska göra nåt test med hårddisken men det testet misslyckas. Så nu har jag kontaktat HP kundtjänst och hoppas att dom kan hjälpa mig. Förmodligen lär jag väl bli tvungen att skicka in datan på lagning. Precis det man behöver just nu. För det lär väl inte vara billigt kan jag tänka mig.
Jag som inte tycker att det borde hända en relativit ny dator. Men jag kanske har fel, det kanske kan hända nya oxå. Och som om det inte vore nog. Det går inte att logga in på msn. Mitt inloggnings namn har bara försvunnit och nu går det inte att skriva in det igen. Det ska då alltid komma allt på en gång. Ska fortsätta med att försöka ta mig in på msn en stund till. Sen går jag och lägger mig och hoppas på att morgondagen blir bättre. Även fast problemen kommer att finnas kvar. Det får jag ta tag i då..

God natt mina kära läsare..

Petra

Ne fy vad jobbigt att det ska krångla så hela tiden, och att allt ska komma samtidigt också. Får hoppas att det går att fixa till lätt då. Men förstår, det är så himlans jobbigt när allt ska bråka med en.

Datum: 2009-03-14| Tid:22:32:02
URL: http://petrasphoto.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback