STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-03-01 | Tid: 21:13:10

Söndagen den 1:a mars

Ja, då var det en ny månad igen. Snart har den första dagen i mars gått förbi. Jan & Feb har gått riktigt fort. Och nu börjar man längta riktigt mkt tills våren kommer. För ja mena tänk att om 2 månader, dvs 8 veckor så är det ju faktiskt 1 maj!! Helt sjukt vad månaderna går fort. En månad låter ju mkt men om man tänker på att det bara är 4 veckor så blir det så mkt kortare.
Jag ser iaf framemot våren och solen, det är jag nog inte ensam om. Bara det kunde sluta snöa. Den snön som finns nu räcker gott och väl fram tills påsk och efter så kan den försvinna på en gång..

Idag har det inte hänt mkt, det vanliga med att Zack ska ut på sina promenader. Det var inte skönt att vara ute idag för det blåste.
Längtar tills på onsdag för då ska vi åka upp till fjällen och våran stuga över dan och skotta bort en massa snö. Så vi kan komma in där till helgen. :)

Nu ska jag ta och fortsätta och jobba med min hemsida. Så fort jag känner att jag är klar med den så kommer ni att få se den. Spännande ;) Och om jag inte gjort det klart innan så är det en hemsida där jag samlar alla mina foton :)

Jonna

va roligt med en hemsida! blir spännande att få se den! jag längtar också till våren! men de är lite ångest att jag blir 25 om två månader... shit, va gammal man börjar bli! hoppas allt är bra! kram

Datum: 2009-03-01| Tid:21:13:10
URL: http://roosens.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback