STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-03-23 | Tid: 12:59:18

Måndag

Nu har jag lämnat in min dator. Jag hoppas verkligen att det går någorlunda fort att få den lagad. Tur att det finns en till dator i detta hushåll. Men jag saknar min egna data redan ;) hihi..

Annars så har jag hunnit med 2 promenader med mamma & Zack hittills idag. Nyss ätit lite lunch. Ska ta o kolla runt lite på nätet nu. Sen blir det väl en promenad till innan middan. Tiden går fort när man har en hund som ska ut ett antal gånger om dagen.
Ha en fortsatt bra måndag!!


Allie

Ajdå, har datorn gått sönder? Inte kul, håller tummarna du får tillbaka den fort. =)

Datum: 2009-03-23| Tid:12:59:18
URL: http://whirlygirl.blogg.se/
Johanna

Ja, Allie, jag tror iaf att datorn har gått sönder. Eller det är hårddisken de va nåt fel på. Så får hoppas att datan kommer tillbaka fort :)

Datum: 2009-03-23| Tid:12:59:18
URL: http://johannaa86.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback