STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-03-05 | Tid: 23:28:56

Imorgon...

...på förmiddan drar vi till fjällen till stugan. Ska bli väldans kul. De va ett tag sen vi va där nu förutom igår då. Nu ska vi stanna tills på tisda nästa vecka =)

Idag kom kusin & moster till oss och åt middag. De va riktigt kul och träffa kusin, va ett tag sen nu. Sen har jag även bakat lite, tills i helgen. En äppelkaka och nå muffins. Vart mkt lyckat kan jag säga, men de kan ju inte bli annat än lyckat när det är jag som bakar ;) hihi..

Får hoppas att det blir nån dag med sol och fin väder. Även fast det blir mkt inne när vi ska fortsätta att jobba med köket. Men allt blir så mkt roligare när det är sol ute. =)
Bloggar nog nåt ifrån stugan under de kommande dagarna. Vi höres! God natt..


Petra

Hoppas ni får det supermysigt i stugan nu, håller tummarna att ni får fint väder. Jag tror inte heller att det kan bli annat än lyckat när du bakar ;)

Datum: 2009-03-05| Tid:23:28:56
URL: http://petrasphoto.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback