STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-03-29 | Tid: 20:49:12

Ett tag sen..

..jag bloggade. Tänkte ja skulle skriva nåra rader o säga att jag lever men jag har inte haft nån blogg lust alls dom senaste dagarna. Imorgon är det 1 vecka sedan jag lämnade in min dator. Ska bli intressant o se hur länge det tar. Jag har aldrig lämnat en data på lagning i nån affär så där. Har fått hjälp på annat håll. Så jag vet inte hur lång tid sånt där tar.

Veckan som gått har varit bra. Som vanligt. Vardagen rullar på.. Tyvärr så vart det inget IKEA i onsdags heller men nu på onsdag så ser det ut som att det blir av. Ska bli jätte kul och få åka iväg lite över en dag. :)
Igår var det EARTH HOUR 2009. Jag släckte ner, gjorde ni det? Det var rätt så mysigt med alla lampor släckta för då kunde man ju tända en massa ljus.

Idag har jag sett på när Helena Jonsson tog hem den totala världscupen :) Det var riktigt spännande och nervös var jag. Ville ju att hon skulle vinna men det skulle bli tufft. Men oj så grym hon är. Grattis grattis från mig :) Nu är skidskytte slut för denna säsong. Nu får man vänta tills december när nästa säsong drar igång. Tomt det blir. Man har ju sett varenda tävling sedan starten. Men som tur är så går ju tiden fort så snart är det dags igen ;)

Jag vill fota. Men jag vet inte riktigt vad jag ska fota. Får använda fantasin imorgon tror jag och fota nåt iaf..

Petra

Har det gått en vecka redan, håller tummarna att du snart får hem den igen.

Ingen ikea igen, fy vad tråkigt men hoppas ni kommer iväg nu då :) Japp här släcktes det också men det vet du redan ;)



Ja du får fota lite imorrn, har saknat att kolla på dina foton :D

Datum: 2009-03-29| Tid:20:49:12
URL: http://petrasphoto.blogg.se/
Allie

Oj, ja då tycker man datorn borde va klar vilken dag som helst.

Släckte också ner, lite mysigt o sitta i mörkret med tända ljus men vad gör man inte för sin planet. =P

Datum: 2009-03-29| Tid:20:49:12
URL: http://whirlygirl.blogg.se/
Carolina

Fin blogg du har:)

Datum: 2009-03-29| Tid:20:49:12
URL: http://cnarki.blogg.se/
Johanna

Tack Carolina!

Datum: 2009-03-29| Tid:20:49:12
URL: http://johannaa86.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback