STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-06-18 | Tid: 17:38:35

Snart midsommar..

..och då vänder de och blir mörkare och mörkare. Så himla tråkigt :( Även fast jag tycker det är mysigt med mörker. Då kan man sitta ute på altan och tända ljus :) Dom dagarna det är varmt ute iaf. 

Åker bort i midsommar och vet inte riktigt hur länge man blir borta. Nåra dagar blir det nog iaf. Så då kommer jag inte kunna uppdatera bloggen för kommer ej ha något internet. Jobbigt det där när man är van att ha tillgång till nätet varje dag åsså ska man åka bort och va helt utan ;)  Det blir nog lite tomt.

Nu väntar man att pizzan ska vara klar i ugnen, mmm det doftar underbart. Och det ska bli underbart gott :)
Önskar alla en trevlig midsommar :)


Petra

Ja det är så tråkigt att det nu börjar bli mörkare igen :( Men jag hoppas du får en underbar midsommar!

Har saknat att prata med dig på msn på senaste tiden :(

Datum: 2009-06-18| Tid:17:38:35
URL: http://petrasphoto.blogg.se/
Johanna

Har saknat att prata med dig med Petra, vi får prata sen när ja kommer hem :) Trevlig midsommar igen ;)

Datum: 2009-06-18| Tid:17:38:35
URL: http://johannaa86.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback