STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-06-02 | Tid: 19:55:14

Sjuk

Tänkte bara titta in och skriva ett inlägg och berätta att jag är sjuk :( Så därför jag inte orkat skrivit nåt förens nu. Men jag börjar känna mig bättre ifrån febern iaf. Skönt. Det jobbiga är att jag har sovit dåligt i flera nätter. Vaknat och så. Jätte jobbigt. Hoppas att jag blir helt frisk nu snart och att jag kan få sova hela nätterna ostört.

Hoppas allt är bra med er därute. Nu ska jag snart lägga mig i sängen igen och kolla på Ugly Betty och DH.. :)

Sandra

Krya på dej gumman <3

Vet hur det är att vakna på nätterna, jag brukar göra det med min jäkla hosta jag får när jag är förkyld :/

Datum: 2009-06-02| Tid:19:55:14
URL: http://ontheway.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback