STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-06-25 | Tid: 20:52:35

Regndroppar


Är hemkommen från mormor & morfar för nåra timmar sen.
Så skönt och komma hem när man har varit borta i nästan 1 vecka :) Jag har fotat en del så det blir inga problem att visa nya bilder på ett tag, hihi..

Jag har kollat runt lite på nätet och läst ikapp en massa bloggar som jag missat under tiden man har varit bortrest. Det tog sin lilla tid de. Jag ska ta och fortsätta att kolla igenom alla mina bilder som jag har tagit och leka lite i Photoshop me dom ;)
Trevlig torsdagskväll..


Petra

Åh vilka härliga bilder. Love love love ;)

Välkommen hem förresten!

Datum: 2009-06-25| Tid:20:52:35
URL: http://petrasphoto.blogg.se/
Johanna

Tack så mkt Petra :)

Datum: 2009-06-25| Tid:20:52:35
URL: http://johannaa86.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback