STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-06-05 | Tid: 10:26:03

Inte helt frisk..

Jag är fortfarande inte helt 100 frisk. Hostar och nyser lite. Det var då en nedrans dryyyyyg förkylning. Den vill inte släppa riktigt. Hoppas att det gör de dom närmsta dagarna iaf. Så det har inte hänt nåt alls denna vecka. Bara vilat. Känns knappt att det är fredag idag. Tråkigt. Ska se om jag kan fota lite sen så jag får göra nåt roligt idag. Våra buskar har blommat ut väldigt mkt. Det är så vackert. Det har ju inte varit det bästa vädret här denna vecka, kallt och regningt. Så nu kan värmen få komma tillbaka. Iaf lite sommar vill man ju ha. Här uppe är ju den så kort iaf.
Nu ska jag ta mig en dusch så jag får fräscha till mig lite. Ha en bra fredag alla.. Återkommer med bilder om jag fotar nåt ;)

Sandra

usch då ja förkylningar kan vara så envisa!

Krya på dej och hoppas du kan ta några bilder :)

Trevlig fredag, kram.

Datum: 2009-06-05| Tid:10:26:03
URL: http://ontheway.blogg.se/
Johanna

Tack Sandra :)

Datum: 2009-06-05| Tid:10:26:03
URL: http://johannaa86.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback