STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-06-08 | Tid: 20:13:21

Färgning

Just nu sitter jag här med färg i håret som ska sköljas ut om 10 min. Det var ett bra tag sen jag fixade håret så de va dags nu att färga om det. Hoppas att de blir fint sen när det är klart. Ska även göras slingor i detta hår :)

Nu har jag varit dålig på att uppdatera dom senaste dagarna.
Jag har helt enkelt inte orkat. Det händer inte mkt heller. För jag känner mig fortfarande lite förkyld :(
Idag har det inte hänt mkt, förutom att ha inhandlats hårfärgen. Nee nu, ska jag se om det är dax att tvätta ut detta snart..

Allie

Brukar också glömma att färga håret, blir när man verkligen ser en riktig utväxt...

Ush va trist du känner dig förkyld. Inte konstigt med detta märkliga väder vi har heller. Krya på dig! =)

Datum: 2009-06-08| Tid:20:13:21
URL: http://whirlygirl.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback