STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-07-01 | Tid: 10:32:55

Strawberries


Åt dessa goda jordgubbar igår, mums va de e gott. Speciellt på somrarna :)


Har ej suttit nåt speciellt mkt framför datorn dom senaste dagarna
nu när det har varit så himla varmt ute. Så därför jag inte bloggat nå. Idag verkar det bli lika varmt igen. Igår va det dock lite mulet och åska. Men lika varmt för det ;) Jag hjälpte pappa hela dagen igår med tapetsering, de va varmt. Det är så fruktansvärt varmt i denna lägenhet när det blir hett ute. Det är jobbigt. Fläktarna går på full hastighet. Sen på kvällen tog jag och mamma en cykeltur, de va härligt. Sen vart det Allsång & Morden i Midsomer. Det e sommar de ;)

Idag är det även 1:a juli.
Tiden bara flyger iväg.

Petra

Åh vad gott det där såg ut då. Härligt med macro, man kommer så nära ;)

Datum: 2009-07-01| Tid:10:32:55
URL: http://petrasphoto.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback