STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-07-16 | Tid: 15:19:30

Home sweet home

Nu är jag hemma igen. Har varit de ett tag,  vi kom hem igår förmidda. Inte haft tid att blogga nåt för de har varit full rulle här hemma nu när bror är hemma. De e iaf skönt att kunna sätta sig ned nu en stund och varva ner lite. Och passa på att skriva ett inlägg :)
Vi hade det bra hos mormor & morfar. Åkt lite båt, hjälpt till och klippt deras häck och ätit god mat. Igår på hemvägen så stannade vi lite på Dollarstore. Skulle egentligen inte köpa nåt alls men jag kom ut med en del saker iaf ;) hihi.. Så är det ju ibland.
Idag blir det pizza till midda, de ska bli gött. Va längesen jag åt de nu. Sen får ma se va som händer under resten av dagen/kvällen.



Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback