STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-07-21 | Tid: 14:33:48

Blogg torka

Har haft en liten bloggpaus ett tag nu som ni kanske märker. Det har helt enkelt inte funnits nån tid över till det. Vill ju umgås med bror och familjen så mkt som möjligt när han e hemma och hela familjen är samlad. Det har iaf varit rolit och mysigt och fått ha alla runt sig. Som förut :) Nu har dock bror & tjej rest vidare i Sverige i nån vecka men kommer tillbaks hit nåra dar innan dom åker tillbaks till Norge igen.

Om en kvart ska jag va hos grannen och va barnvakt så jag måste gå nu. Blir kul att leka lite med en 4-åring :)
Vi hörs lite senare..

Petra

Känner lite så med även om jag har tid för att blogga så kommer det inte ut så mycke att blogga om just nu tyvärr :(



Lycka till med att sitta barnvakt :)

Datum: 2009-07-21| Tid:14:33:48
URL: http://petrasphoto.blogg.se/
Allie

Alltid kul när alla är samlade.

Vilken snygg header förresten. :)

Datum: 2009-07-21| Tid:14:33:48
URL: http://whirlygirl.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback