STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-01-27 | Tid: 11:18:18

VÄRK OCH ONT..

Jag hade ingen bra dag igår, vaknade med nackvärk. Fy det satt i hela långa dagen. Jag måste ha legat på nåt konstit sätt under natten för det gick verkligen inte att vrida huvvet åt ena hållet utan att det gjorde sååå ont. Jag har säkert sträckt mig eller nåt. På kvällen fick ja även lite huvudvärk så jag vart så trött så jag gick och la mig tidigt. Somnade så gott och sovit hela natten. Skönt!! Idag när jag vaknade var huvudvärken borta men är fortfarande lite öm i nacken och lite ont. Skönt att det nästan är borta.  Fy så hemskt det va igår..

Helgen spenderades uppe i fjällen i storm och snö. Det blåste rejält på lördagen. Det gillade jag inte. Men ut ska man när man har hund ;)  En granne hemifrån kom även till oss och hälsade på med deras hund. Så himla söt är deras hund. Ååå en sån ska jag ha sen när jag bor själv. :) Längtar.
Kollade även på skidskytte på tvn, har verkligen fastnat för den sporten. Det kan hända så mkt under en tävling och det kan bli riktigt spännande. Så hade jag gillat sport så pass mycket att jag höll på med det själv så hade jag velat tävlat i skidskytte :)
Vi har även jobbat mkt med köket i stugan. Fick kök från en släkting när dom köpte ett nytt. Så vi har rivit ut det gamla köket i stugan och satt dit det nya. Det vart en jätte stor skillnad. Men det är inte klart än, det ska målas och göras snyggt först. Blir nog jag som ska måla det till helgen :) Det kommer att bli jätte fint när allt är klart. Ser framemot det!


Allie

Aj Aj Aj..... =/ Det gör verkligen ont när man sträckt nacken sådär. Skönt det inte är lika farlig idag.

Ush ja, det är ingen höjdare när man ska ut i alla väder med hunden, men finns inte mycket o göra, står hellre ut med vädret än inte har min vovvsing. =)

Datum: 2009-01-27| Tid:11:18:18
URL: http://whirlygirl.blogg.se/
Petra

Vad skönt att det känns lite bättre idag. :)

Kul att du har fastnat så mycke för skidskytte. Spännande ;)

Datum: 2009-01-27| Tid:11:18:18
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Jonna

håller helt med! skidskytte är verkligen helt fantastiskt roligt att kolla på! missade tyvärr segern i helgen pga jobb.. typiskt att man inte kan se när det går bra! kram

Datum: 2009-01-27| Tid:11:18:18
URL: http://roosens.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback