STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-01-05 | Tid: 23:07:03

TÄND ETT LJUS..


. . .o c h   l å t   d e t   b r i n n a . .
Sitter här med massa tända ljus. Mysigt. Middan var mkt trevlig, god mat vart det oxå :) Vart min favorit, kyckling :) Nu är jag trött, har lite mer ont i huvudet än förut. Så jobbigt. Hoppas att den försvinner efter en natts sömn. Finns nog inget mer irritersamt än när man lägger sig med huvudvärk och så vaknar man med den dagen efter. Brukar ju kunna hända.
 Jag ska snart ta och lägga mig så jag säger god natt nu.



Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback