STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-01-10 | Tid: 11:57:39

LÖRDAG

Idag så ska jag och mamma åka på ÖSK och heja på kusin när hon glider fram i skidspåren. :) Där väntar även mormor,morfar o moster som vi ska gå med. Ska hålla tummarna att det går bra för kusin. Hon har ju varit så otroligt duktig nu så jag hoppas att det ska gå bra idag med. Jag får heja extra mkt på henne :)

Igår hände det inte så mkt.
Har varit så himla trött hela veckan. Mamma har varit sjuk och jag har känt lite jag med. Så det kanske är därför jag är så trött. Usch det är jobbigt att känna sig seg och orklös. Jag hoppas att jag blir piggare nästa vecka.
Jag målade iaf lite igår, det är alltid lika rogivande och lugnande. Jag mår så bra av det :) Jag gjorde en god middag igår och kollade på Let´s Dance på kvällen. Det var min fredag det. Lugn och skön.


Nu ska jag ta och göra mig klar för kl 15 startar hon och då måste vi vara på plats. Vi kanske ska åka dit lite tidigare med, får se. Det är ju en del av svenska skidlandslaget som tävlar där idag med. Hade varit kul och se men det viktigaste är ju självklart att få se min kusin :)
H a   e n   b r a   l ö r d a g . . .


Petra

Känner mig likadan, trött och orklös sen någon vecka tillbaka. Inge kul alls. Men hoppas du inte blir sjuk nu :( Hoppas du får/haft det trevligt idag.

Datum: 2009-01-10| Tid:11:57:39
URL: http://thecrapshack.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback