STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-01-18 | Tid: 23:34:10

GOD NATT

Jag ska snart ta och lägga mig och sova, tänkte bara skriva nåra rader först. Har haft en mycket lugn och skön helg. Kollat mkt på skidskytte tävlingarna på tv, gillar den sporten mkt :) Och nu går det rätt så bra för nåra svenskar så då är det ju extra roligt att kolla på. Och snart är det VM igen, det blir kul :)

Idag har jag dock inte mått på topp. Jag vet inte om jag är på väg att bli förkyld. Känns som att det har varit på väg ett antal gånger men det bryter liksom aldrig ut. Sånt är jobbigt. Men jag tycker nog allt att det känns lite i halsen när jag sväljer och det har jag icke kännt förut. Och det brukar oftast börja med halsont innan man blir sjuk. Inte för att jag gillar att vara sjuk men nu vill jag faktiskt bli det så jag slipper detta skit när det aldrig bryter ut. Då är jag hellre sjuk så det går över nån gång.
Nu ska jag krypa ner i sängen, god natt..


Petra

Usch då, jobbigt att vara förskyld men håller med om att man hellre vill att förskylningen bryter ut än om man sitter och väntar på att den gör det.

God natt ;)

Datum: 2009-01-18| Tid:23:34:10
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Allie

Förstår vad du menar, jobbigt och må sådär halv kasst en längre tid, likabra det bryter ut så man är av med det sen, hoppas du känner dig bättre snart. =)

Datum: 2009-01-18| Tid:23:34:10
URL: http://whirlygirl.blogg.se/
Arandur

Snygga bilder :D Vad sägs om att följa varandras bloggar? på bloglovin alltså?

Datum: 2009-01-18| Tid:23:34:10
URL: http://arandur.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback