STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-01-15 | Tid: 22:28:31

GAMMALT


E t t   g a m m a l t   f o t o   t a g e t   i   s o m r a s   p å   e n   o r k i d é . . .
Ikväll har jag kollat igenom alla mina bilder som finns på datorn. Det var rätt så många märkte jag. Hittade denna bild som jag aldrig publicerat. Redigerat den lite i Photoshop, orginalet är i färg men jag fastnade för denna i svart/vitt. Gillar den så mycket så jag skulle vilja ha den som en förstoring.. Det kanske blir av senare, vem vet.
Blommor får mig att tänka på sommaren. Det känns långt dit men jag längtar..
G o d  n a t t . . .


Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback