STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-01-22 | Tid: 13:04:26

FÖRSTORINGAR & PORTFOLIO..

Inte hänt mkt denna vecka, dagarna bara går. Redan torsdag och snart helg igen. Blir stugan iaf i helgen :) Vi ska jobba med köket där. Spännande!
Jag beställde en massa förstoringar i början av veckan till min portfolio :) I förrgår och igår så kom dom med posten. Så kul var det :) Måste säga att det är en helt annan känsla att ha dom i handen än att titta på dom på datorn. Jag väntar nu på mina pärmar med plastfickor som bilderna ska va i. Spännande :) Min egen lilla samling av mina foton. Kul! Jag hoppas pärmarna kommer idag med posten. Väntar ivrigt på att posten ska komma.

Igår började jag även på en egen hemsida som jag kan samla alla foton i. Men som alltid så ska det bli problem men jag hoppas verkligen att jag får till allt för jag vill verkligen ha en sån hemsida. Ska fortsätta och jobba på det ikväll.
Nu ska jag ut med vovven!!


Sandra

Nej va kul, du kan väl ta en bild sen då så man får se lite :)

Datum: 2009-01-22| Tid:13:04:26
URL: http://ontheway.blogg.se/
Johanna

Självklart ska ja ta en bild så du får se Sandra :)

Datum: 2009-01-22| Tid:13:04:26
URL: http://johannaa86.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback