STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-01-01 | Tid: 17:48:07

2009

F ö r s t a   i n l ä g g e t    p å   d e t   n y a   å r e t   2 0 0 9   ; )
Kom hem från stugan för en halvtimme sen. Hade en lugn och skön nyårsafton igår. Tycker det är så synd om Zack bara, han blir så rädd och orolig för alla raketer. Stackarn. Det är synd om alla djur som blir rädda. Det är ju så jobbigt och se dom. Det smällde ganska mycket runt våran stuga, jag fick se lite fyrverkerier iaf. Det är lite svårt att se för det är mycket träd  runt. Jag hade med mig kameran ute på gården, jag tror att jag fick till en bild iaf. Ska ta och titta på den i datan sen och se om det vart nåt. Hoppas.

Nu är jag hungrig, middan väntar. Köttfärssås och spagetti, mums ;)

Följ min blogg med bloglovin


Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback