STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-02-26 | Tid: 21:19:42

Forever united here somehow



2  s t   f a v o r i t e r . . .
Denna gång fick det blir 2 st favoriter ur mitt bildarkiv. Bara för att jag tycker att dessa hör ihop. Och då ville ja visa båda på samma gång..
När jag tog dessa bilder fotade jag fortfarande med kompaktkameran.. Jag gillar de båda väldigt mkt..

Petra

Dom där är ju så härliga, gillar verkligen det beiga/gula mot det träiga. Du hade en himlans bra kompaktkamera, med min blir det nästan som mobilbilder, det vill säga rätt dålig kvalitet. ;)

Datum: 2009-02-26| Tid:21:19:42
URL: http://petrasphoto.blogg.se/
Johanna

Tack Petra :)

Datum: 2009-02-26| Tid:21:19:42
URL: http://johannaa86.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback