STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-02-21 | Tid: 16:20:55

TREVLIG HELG

T r e v l i g   h e l g   ö n s k a r    j a g   a l l a   s o m   l ä s e r . . .
Här har det inte hänt nåt idag, sett på 2 skidskytte tävlingar på tv. Spännande. Och imorron är det dom 2 sista tävlingarna på de VM:et. Hoppas så mkt på Helena Jonsson att hon kan få ta en medalj till. Det är ju så roligt när det går bra för Sverige. Det kan man ju säga att de gjorde när dom fick silver på mixedstafetten i torsdags :) De va spännande.

Ikväll blir det och se Melodifestivalen. Kul!! Men så krångligt dom gjort de me dom nya reglerna, allt för att dra in pengar. Men mig får dom då inga pengar från för ja röstar inte..
Ha en fortsatt trevlig lördag..

Petra

Vad kul att det går bra för sverige även om jag inte är så insatt i det där :)Hur går det för din kusin förresten?



Ja melodifestivalen är himlans krånglig nu även om jag inte sett någon del nu.

Datum: 2009-02-21| Tid:16:20:55
URL: http://petrasphoto.blogg.se/
Johanna

Aaa jätte kul :) Jo, det gick bra för henne. Det är slut nu. Hon va med i stafett laget där och dom fick silver :)

Datum: 2009-02-21| Tid:16:20:55
URL: http://johannaa86.blogg.se/
Petra

Jaha ne vad kul att dom fick silver. Vad härligt för henne :D

Datum: 2009-02-21| Tid:16:20:55
URL: http://petrasphoto.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback