STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-02-08 | Tid: 14:45:49

TRÅKIG SÖNDAG

Ja, idag va de nog allt en tråkig söndag. Händer inte mkt förutom när man måste ut me vovven. Men det är rätt så skönt de me, speciellt när jag va på stan så länge igår och shoppade en massa roligt :) Hade en underbar dag med mamsen :)
På kvällen färgade ja håret me, de va på tiden. Nu är jag nog lite mörkare än förut. Jag vart mkt nöjd. Nu fattas det bara klippning.

Det snöar för fullt. Det har kommit rätt så mkt sen igår. Nu räcker det tycker ja. Älskar ju snön och allt men nu börjar man längta efter våren.

Fotograf Petra

Varför ska söndagar vara så tråkiga för, även om man gör något kul har man ändå den där söndagskänslan. :)

Datum: 2009-02-08| Tid:14:45:49
URL: http://petrasphoto.blogg.se/
Johanna

Aaa, söndagskänslan finns där varje söndag.. :(

Datum: 2009-02-08| Tid:14:45:49
URL: http://johannaa86.blogg.se/
Malin

Hej hej!



Svar: Hmm ja badrummet. Har faktiskt missat att visa det helt enkelt. Det är inte så att jag vill dölja vissa delar av huset. Men det har du kanske märkt när jag visade bilder på vår hemska källare...hehe. Jag vill att folk ska få se allt som har med renoveringen av vårt hus att göra, så man kan följa processen. Jag visar badrummet en dag snart, så du får se det också:) Kram

Datum: 2009-02-08| Tid:14:45:49
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback