STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-02-26 | Tid: 19:15:09

PRESENTINSLAGNING..

Ja, nu ska jag ta och slå in ett paket till mamma som fyller år på lördag :) Gud vad jag älskar att slå in paket. hihi.. Imorron ska jag ta en liten sväng på stan och köpa en till sak till min underbara mamma. För det förtjänar hon <3
Blir nog en rolig dag på lördag med god mat och tårta :) Och förmodligen så kommer mamma att bli jätte glad över mina presenter. Det är det bästa, att hon blir glad :)

Igår var det en bra och rolig dag. Jag och mamma klippte oss på stan, för typ första gången. Alltså inte klippning utan att man åker in till stan för det. Kul och testa nåt nytt ställe. Jag vart nöjd, klippte nåra cm. Har inte klippt mig sen i oktober förra året så det behövdes kan jag säga. Men vilket fluff hår frisören fick till då me skum och spray. Usch ja gillar inte riktigt det. Men hon fick fram lite lockar och det är ju fint. Inte för att det är svårt att få fram lockar i mitt hår.
Det blir alltid så ovant och få lite kortare hår men man vänjer sig ganska så snabbt.
Efter våran klippning så gick vi på stan med en vän och vi fikade. Mysit va de.. Som sagt så var det en mkt bra och rolig dag.  Efter tisdagens humör så va det precis vad jag behövde.

Idag då har jag målat lite här hemma. Inte tavlor utan lite i köket och på mitt rum. Härligt med nymålat. Sen kollade jag på när Sverige tog VM brons i stafett för damer.

Nä nu ska jag ta och fortsätta med inslagningen. Sen blir det nog att posta nåra bilder, va på tok för länge sen det dök upp en bild. Min blogg består ju till stor del av foton så då måste jag ju leva upp till de hihi.. Ha en fortsatt trevlig torsdags kväll.

Petra

Ja just det din mamma fyller ju år på lördag, jag visste ju det hihi :)

Kul att du har fått måla lite mer, blir säkert jätte fint som vanligt. Jag saknar att få se lite mer av dina tavlor på bloggen ;)

Datum: 2009-02-26| Tid:19:15:09
URL: http://petrasphoto.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback