STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-02-02 | Tid: 20:59:23

HÄRLIG MÅNDAG


Detta fick jag se när jag drog upp persiennerna imorse när jag vaknat.. Sååå himla fint va det. Och de har de varit hela dagen.. Såna här dagar så är det extra kul och få komma ut med hunden och va ute.

Annars så har det inte hänt så mkt mer idag. Tittat på nåra filmer,ibland kan man bli på ett riktigt film humör :)
Ååå vad jag vill att hemsidan ska bli klar så jag kan visa. Den är inte riktigt klar än. Den som väntar på nåt gott kan aldrig vänta för länge va de va ;) hihi..

Petra

åh vad fint, även om jag är rätt trött på vintern, men ni har det ju finare vinter iallafall;)

Datum: 2009-02-02| Tid:20:59:23
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Jonna

åh, va fint!!! avundsjuk! idag tittade dock solen fram här också efter ett par veckors frånvaro... hoppas finvädret håller i sej hemma! jag kommer nämligen hem på torsdag!! kram

Datum: 2009-02-02| Tid:20:59:23
URL: http://roosens.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback