STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-02-03 | Tid: 19:03:25

GRATTIS <3

Kan man bli mer stolt över sin kusin än vad jag är just nu..?! Som jag skrev i ett inlägg tidigare så är hon i Frankrike och tävlar i JVM. Imorse åkte hon sin första tävling där och det gick hur bra som helst. Hon kom 8:a av ca 60 tävlande!! Hon är bäst! Och så som jag unnar henne framgång..

G r a t t i s  < 3


Jonna

ja, visst blir man imponerad?! så bra gjort! å som sagt, man unnar henne verkligen framgång! kram

Datum: 2009-02-03| Tid:19:03:25
URL: http://roosens.blogg.se/
emma :)

taaaaaack såå himla mycket :D

Datum: 2009-02-03| Tid:19:03:25

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback