STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-02-13 | Tid: 11:40:39

FREDAG DEN 13:E

Otursdagen idag sägs de ju. Får se hur dagen utvecklas.
Idag ska jag ut och äta midda med en vän, det ska bli mysigt. Det är inte ofta man äter ute så jag ser framemot detta. Sen ska jag även hämta ut ett paket från H&M. Beställde lite basplagg som linnen, tröja, mjukisbyxor och 2 koftor. Det ser jag oxå framemot, bara allt passar. Hoppas hoppas.

Imorgon drar skidskytte VM igång. Som jag har längtat. Det ska bli så kul :)

Härligt väder har det varit i veckan me, med sol. Längtar tills det blir mer sol och lite varmare ute då man kan va i stugan och sitta i snön och sola och bara njuta. Det är livet de ;)
T r e v l i g  f r e d a g . . .

Sandra

Vad trevligt att äta ute, nej det gör man inte så ofta, därför det är så trevligt med :)

Hoppas ni får det just trevligt. Och så hoppas jag att kläderna passar med :)

Datum: 2009-02-13| Tid:11:40:39
URL: http://ontheway.blogg.se/
Allie

Åh va mysigt och gå ut o äta. =) Hoppas ni får riktigt trevligt.

Håller tummarna allt passar. ;)Trevlig helg!

Datum: 2009-02-13| Tid:11:40:39
URL: http://whirlygirl.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback