STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-02-28 | Tid: 19:08:25

Då så va denna dag snart över..

Haft en riktigt bra och mysig dag med god mat, tårta, sällskap. Mamma vart jätte glad över glasen :)
Och hon fick så fina blommor av oss, älskar blommor. Det är så himla fint. Så nu står det en massa blommor på köks bordet. Där är även min fina dukning är kvar :)

Det blir att se på Melodifestivalen snart, sen ska jag och mamma se på en film somhon oxå fick av mig. Hoppas den är bra. Har ju sett trailern och det verkar som en rolig film. Patrik 1,5 heter den. 

Trevlig lördags kväll önskar jag alla läsare :) 


*EDIT* -
Jag glömde skriva det att jag har oxå en anledning att fira idag. Det är så att det är Maria dagen idag och då får ju alla som heter Maria i tilltalsnamn eller andra namn fira denna dag. Och jag är då en av dom ;) hihi.. Så grattis även till mig då.. :)

Petra

Låter som en riktig mysig lördag detta. Har sett Patrik 1,5 och den var helt ok, gick att kolla på iallafall ;) Grattis också förresten ;)

Datum: 2009-02-28| Tid:19:08:25
URL: http://petrasphoto.blogg.se/
Johanna

Okej. Va bra att den gick att kolla på iaf ;) hihi.

Tack så mkt :)

Datum: 2009-02-28| Tid:19:08:25
URL: http://johannaa86.blogg.se/
Jonna

å grattis till mej med;-)

Datum: 2009-02-28| Tid:19:08:25
URL: http://roosens.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback