STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-04-27 | Tid: 19:34:16

Måndag

Då har ännu en helg passerat förbi. Och en bra sådan. Vilket härligt väder, ååå riktigt vår väder :) Sååå himla skönt. Har passat på att va ute mkt i det underbara vädret. Idag däremot har det varit mer mulet. Imorse regnade det ordentligt. Men det är ju bara bra så det blir rent. Men sen har det varit varmt hela dan iaf så skön dag iaf. :)

Jag har målat en gammal soffa som vi har på altan.
Den vart jätte fin. Det är snyggt med vitt :) Sen drog jag på lite färg på stolarna och bordet för att snygga till dom. Sen har det även blivit en lång promenad med Zack. Fortfarande trött efter den, haha. Men såå skönt när man väl kommit hem igen.

Fotade även lite imorse. Jag har skickat en bild på framkallning som ska förstoras. Den ska jag ge till en vän i födelsedagspresent. Hoppas bara att den hinner komma hit i tid. Annars får jag ge den senare.
Kl 20.00 ska jag sitta framför tv;n. Då är det hockey time. Det är ju VM och Sverige spelar. Självklart ska man se de ;)


diana

Så trevlig blogg du har!! Underbar header! Gjort den själv?? =)

Datum: 2009-04-27| Tid:19:34:16
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Johanna

Tack så mkt Diana :) Ja, det är jag som gjort headern ;)

Datum: 2009-04-27| Tid:19:34:16
URL: http://johannaa86.blogg.se/
Petra

Ja det är ju såå himla härligt att det är vår.

Vad kul med målningen, blev nog riktigt snyggt :)

Samma med tavlan, vännen blir nog jätte glad för den tror jag.

Datum: 2009-04-27| Tid:19:34:16
URL: http://petrasphoto.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback