STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2009-04-03 | Tid: 09:55:26

Fredag

Fredag idag, härligt. Men det va då inget fint väder, det skulle tydligen regna här under dagen. Tråkigt. Fast då försvinner ju snön fortare så det är ju bra. Vi ska åka till stugan idag när pappa kommit hem från jobbet. Fortsätta att göra klart köket där uppe :) Ska bli så kul när det är klart för det kommer att bli sååå himla fint. Iaf i jämförelse med hur det såg ut innan.

Det vart iaf IKEA i onsdags. Det var jätte roligt. Som alltid. Det köptes lite små saker till stugan så det ska bli kul att komma upp dit men dom nya sakerna :)

Iaf så har jag fått reda på i veckan att min dator har skickats till nån
verkstad och att det kommer normalt ta upp till 2-3 veckor innan den är klar.. Åååå, det var länge. Tråkigt. Det kommer nog bli lite mindre bilder under dessa veckor. Eftersom jag inte har min egen data. Så ni vet varför det inte publiceras nåra bilder för tillfället. Men den som väntar på nått gott kan aldrig vänta för länge, eller? ;) hihi..

Trevlig helg till er alla som läser detta.. För det ska jag ha!!

Petra

Oj så länge till, vad tråkigt :(

Trevlig helg på dig med ;)

Datum: 2009-04-03| Tid:09:55:26
URL: http://petrasphoto.blogg.se/
Allie

Nej va trist, det var ju lite länge.

Exakt, ser fram emot fin fina bilder när datorn e hemma igen. =)

Trevlig helg!

Datum: 2009-04-03| Tid:09:55:26
URL: http://whirlygirl.blogg.se/
niffin

Så sant med "den som väntar på nåt gott". Fast jag blir lätt otålig ändå. ;)



Ha en skön helg du med!

Datum: 2009-04-03| Tid:09:55:26
URL: http://enmenettlejon.blogspot.com/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback