STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-09-30 | Tid: 21:38:48

R e k l a m p r a t . . .

Sitter här i min säng med laptopen och tittar på DH.. Reklam nu. Så jag passar på att blogga lite. Ugly Betty var bra, roligt att se de igen :) Men det krockar ju med Idol. Men valde Betty ist. Vilka tv problem man har då. Men gillar inte när det ska gå fler program samma tid och på olika kanaler. O inte kan jag spela in nåt heller, för nåt sånt har vi inte.. Man skulle haft en inspelningsbar dvd spelare. De hade varit nåt de.
Såg i en tidigare reklam paus att Roomservice börjar imorgon kl 20 med helt sprillans nya avsnitt :) Jiipie! Längtar! Eftersom inredning är ett stort intresse hos mig så är Roomservice det absolut bästa inredningsprogrammet. Sen är ju Johnnie & Mattias så härliga med så :) 

Idag har det inte hänt så mkt, min moster har varit här lite. Synd bara att inte kussen hade tid att komma hit. Imorgon ska jag iaf träffa en kompis, det ska bli super roligt. Ser framemot de..
N e  n u  s k a  j a g  v ä n t a  p å  a t t  d e t  b ö r j a r  i g e n . . .


Petra

Du har samma problem som mig, men med andra program :) Men hatar också att det blir så att två program går samtidigt. Ja, så himla kul att Roomservice kommer imorrn, har saknat dom mycke. Så härliga killar. :D Du får ha det så kul imorrn.

Datum: 2008-09-30| Tid:21:38:48
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Johanna

Hihi, ja de e ett ständigt problem. Brukar alltid vara nåt som krockar. Det är ju jobbigt när man vill se båda..



Aaa va ja längtar till Roomservice imorgon :)

Datum: 2008-09-30| Tid:21:38:48
URL: http://johannaa86.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback