STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-09-02 | Tid: 20:01:15

Dagishämtning & barnvakt

Å vad roligt. Jag har nu följt med min mormor och hämtat lilla Ville på dagis i 2 dagar i rad :) Han är mammas kusins barn.. Han är såå himla go. Söt ungen! Vi har även passat han i ca 2 timmar efter dagis hämtningen. Dagiset är även det ställe jag jobbade på för ca 2 år sen. T.o.m på samma avdelning. :) Så de va extra roligt att följa med och hämta han o säga hej till dom som jobbar där.. 
Det är mycket spring i dom där små benen, men det är de nog i dom flesta 2 åringars ben. Det har varit mycket roligt och fått följa med och hämtat han och träffat han lite. :) De har gjort igår & idag till mkt bra dagar.. :)

Tror att även veckan kommer att avslutas med bra dagar. Ska äntligen få åka till stugan våran igen. Det går tyvärr inte att vara där på somrarna för det är alldeles för mycket mygg. Hatar dom. Annars hade man nog varit där med. Men nu hoppas jag att dom ska ha försvunnit, för nu är det ju september och dom borde inte finnas kvar där. Iaf så ska de bli hur kul som helst att få åka dit en helg. Pappa ska börja med mitt rum och fixa väggar och så. Det ska göras om lite till det bättre. Kommer att bli jätte fint och mysigt där sen när allt är klart.. Jag längtar!


Allie

Va kul med barnpassning.

Oj det låter ju inte kul med myggen så nu inte kan va där. Hoppas de är borta nu så ni kan njuta lite av den sista sommaren i stugan då.

Datum: 2008-09-02| Tid:20:01:15
URL: http://whirlygirl.blogg.se/
Jonna

åh, vad jag blir avundsjuk för att du får umgås me ville!! visst e han go! trist att jag inte får träffa han så ofta som jag skulle vilja.. men han kan ju säga mitt namn nu iaf! nonna, de e jag;-)

Datum: 2008-09-02| Tid:20:01:15
URL: http://roosens.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback