STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-11-06 | Tid: 09:57:30

TORSDAG

Det var roligt och gå på bio igår kväll :) Trodde att filmen skulle börja halv sju för jag hade sett det förra veckan men nu så hade dom ändrat till halv nio. Vilken tur att jag gick in på hemsidan och kollade, annars hade vi inte vetat det. Iaf så var Rallybrudar en rolig och bra film :) Den var värd dom 85 kr, hade kunnat fått 20 kr rabatt men glömde ju ÖP-kortet hemma :( De va ju inte så mycket och göra åt.
Vilken dimma det var när vi åkte hem! Och kallt. Men idag är det 2 plus igen. Vill ha kallt, helst 10 minus och RIKTIG vinter :) Längtar!

Ska strax gå till bussen, ska på möte och sen ska jag ta en sväng på stan. Har lite saker som ska inhandlas, roligt :)
Ikväll blir det ljusparty hos en granne :)
HA EN BRA TORSDAG!!


Petra

Trevlig torsdag på dig med ;) vad kul att filmen var bra, får väl ta och se den någon gång :)

Datum: 2008-11-06| Tid:09:57:30
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Sandra

Då vet man då att Rallybrudar var bra alltså :)

Ska bli spännande och se sen om jag håller med dej ;)

Hoppas du fick trevligt på ljuspartyt!

Datum: 2008-11-06| Tid:09:57:30
URL: http://ontheway.blogg.se/
niffin

"Vill ha kallt, helst 10 minus och RIKTIG vinter :) Längtar!"



Saknar sånt när man bor längre söderöver! Kylan blir liksom en annan också. Så jag längtar jag med!

Datum: 2008-11-06| Tid:09:57:30
URL: http://enmenettlejon.blogspot.com/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback