STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-11-04 | Tid: 19:30:37

INTE LÅNGT KVAR NU..

..tills Ugly Betty & DH börjar :)

Gud vad tråkigt, all snö är ju borta nu. Och helt plötsligt så är det 7 plusgrader här och skit väder. Jag som tyckte det var så himla roligt med kallt och snö förra veckan. Fick sån jul känsla, nu är den helt borta. Jag hoppas att det går fort tills det blir kallt igen och snön börjar falla. 

Förra veckan var jag på Dollarstore i Svensta. Vilken bra affär! Vill dit igen när jag har mer pengar att spendera. Hittade mycket som jag ville ha med mig hem men det får vänta. Hatar och vänta på nåt som man vill ha, tiden tycks stå stilla då tills man får det man vill ha ;) hihi

Imorgon ska jag på bio, Rallybrudar. Det ska bli kul. Jag hoppas filmen är bra. Roligt och gå på bio iaf så :)

3 0  m i n u t e r  k v a r . . .


Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback