STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-11-29 | Tid: 19:11:29

FINT



Sitter här i soffan framför datorn i stugan..
Så mysigt att vara här. Jag, mamma och Zack kom upp hit vid halv två tiden igår.. Pappa kom efter jobbet. Det var så kul att komma hit igår, till snön och den nya dörren. Vad enkelt det var att låsa upp och öppna den :)
Jag och mamma julpyntade lite här igår. Så nu är det julfint här i vår stuga. Himla fint vart det.  Bilden ovan är på marschaller som är tända på altan. Vi brukar alltid tända såna på vintern, det lyser så fint i mörkret.

Imorgon är det 1:a advent. Då får man tända det första ljuset i adventsljusstaken. Hoppas det snöar då, tror det skulle göra det. Det har börjat snöat lite här nu. Det var inte så mkt snö här i fjällen som man trodde det skulle vara så jag hoppas det kommer mkt mer snö nu. Men kallt är det. Imorse var det runt 15 minus grader här. Brrr.. Men sen har det legat runt 7 minus hela dagen.

Nu ska jag ta och vänta på att Stjärnor på is börjar, tills dess sitter jag här framför datorn..
Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!!

Petra

Ne, vilken mysig bild. Härligt när det kommer upp alla lampor och ljustakar :D

Man fattar inte riktigt att det redan är första advent imorrn, eller jag har iallafall inte riktigt fattat det :D Trevlig kväll på dig ;)

Datum: 2008-11-29| Tid:19:11:29
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Allie

Det är jättefint med marschaller som lyser.

Hoppas med på mer snö, ja tänk att det redan är första advent imorgon. Tiden går så fort.

Trevlig kväll! =)

Datum: 2008-11-29| Tid:19:11:29
URL: http://whirlygirl.blogg.se/
karro

mysig bild :)

Datum: 2008-11-29| Tid:19:11:29
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Johanna

Tack Karro!

Datum: 2008-11-29| Tid:19:11:29
URL: http://johannaa86.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback