STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-05-10 | Tid: 23:10:25

Vilken dag

Ja, vilken dag det har varit.  Riktigt sommar värme har de varit idag =) Åååå såå härligt. Jag har legat ute i solen i flera timmar. Men låg inte still hela tiden utan hade en fotorunda oxå på våran lilla baksida ;p hihi. Några av dom bilderna ser ni nedan. Tog även lite kort på Zack som kommer i nästa inlägg.
 Känner att det bränner lite lite i ansiktet, kanske har fått lite färg då. Får kolla sen.

Idag är det ju pingstafton. Då gjorde jag denna  s u p e r  g o d a  smörgåstårta.

image135


Jag har även sett på Körslaget ikväll. Kul att Cans vann=) Fast jag hade velat att Brolle skulle vinna med. Båda hade kunnat få göra de ;p 
Nu är det hockey=) Sverige mot Ryssland! Har på det i bakgrunden på tv:n... Hejja Sverige!


F l e r  b i l d e r  f r å n  i d a g


image136

Petra

riktigt härlig bild på smörgåstårtan, ser lite ut som ur en kokbok ;) verkligen härliga bilder från din fotorunda =)

Datum: 2008-05-10| Tid:23:10:25
URL: http://thecrapshack.blogg.se
Johanna

ååå tack så mkt Petra=) Roligt och höra! =)

Datum: 2008-05-10| Tid:23:10:25
Martina

Fina bilder, och den smörgåstårtan såg inte helt fel ut heller ;) får man komma o smaka ;) Krams

Datum: 2008-05-10| Tid:23:10:25
Johanna

Tack Martina. Haha, ja du får komma nästa gång för den är slut nu ;p

Datum: 2008-05-10| Tid:23:10:25

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback