STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-05-08 | Tid: 15:53:47

Värme

image131

Idag är det äntligen varmt och fint väder här.. =) Himlen är nästan lika fin som på bilden här uppe =) Kanske värmen har kommit hit med. S k ö n t . . . Hoppas det håller i sig. Det var så mysigt och gå i skogen när vi var ute med Zack. Alldeles ljummet och all snö var borta och ganska torrt. Nu får man passa på att njuta denna tid när allt blir grönt och vaknar till liv för snart så är det över. Om det ska gå med den här farten de ha gjort dom senaste månaderna..

O c h  k l  e  r e d a n  h a l v  f y r a. V a r t  t o g  t i d e n  v ä g e n ? ! Tyckte den va tolv alldeles nyss. Mormor & morfar kom hit en sväng å sen vart de ju dags och gå ut med Zack så kanske därför då tiden gick så fort. 
Det blir nog till att köpa skorna lite senare idag. Man får tänka så att man köper riktigt bra skor då om dom är så dyra. Jag har inte hittat några andra heller och jag fastnade verkligen för dom. Jag brukar mest köpa svarta skor så nu kändes det så kul och få ljusa. Kanske visar bild sen så ni får se.

Ikväll ska jag även ta och baka lite. Roligt! Var ett bra tag sen sist. Och imorgon ska jag åka hem till kusien och uppvakta henne. Hon fyllde ju år förra veckan. Har även blivit lovad god middag så det blir spännande ;p 

H a r  ä v e n  g j o r t  e n  n y  h e a d e r,  v a d  t y c k s ?!  J a g  g i l l a r  d e n  s k a r p t !


Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback