STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-05-24 | Tid: 10:38:41

Underbara lördag


Ååå vilket underbart väder man vaknade till denna lördag! Sol och klarblå himmel =) Det va på tiden. Det spö regnade ganska mycket igår så inte trodde man att de skulle bli sånt här fint väder idag. Har inte satt fötterna utanför dörren än så jag vet inte hur varmt det är. Hoppas det blir 15 grader varmt idag iaf. Det får man vara nöjd med!

Idag ska jag åka på stan en sväng. Skönt och få komma ut lite. Nä, nu måste jag ta och göra mig klar så vi kan åka iväg..

H a  e n  u n d e r b a r  d a g ,  h ö r s  s e n a r e !

Sandra

Ja jättefint är det idag. Trevlig lördag gumman.

Datum: 2008-05-24| Tid:10:38:41
URL: http://ontheway.blogg.se/
Johanna

Desamma gumman! =)

Datum: 2008-05-24| Tid:10:38:41

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback