STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-05-06 | Tid: 19:51:29

Trött

Idag har det inte varit nån bra dag.. Vet inte varför men jag har varit såååå trött hela långa dagen.. Och svider i mina ögon så det är jätte jobbigt och ha dom öppna.. Längtar tills det blir sängdags.. Jag har inte gjort nåt speciellt. Varit iväg en sväng på eftermiddan och handlat och så.. Men de va inge roligt eftersom det är så jobbigt med ögonen.. Hade velat måla ikväll med men jag orkar inte. Spar det tills imorgon ist. J a g   k ä n n e r  a t t  m i n  i n s p i r a t i o n  ä r  t i l l b a k a  s å  d å  m å s t e   j a g  j u  t a  v a r a  p å  d e n  o c h  s ä t t a  m i g  n e r  o c h   m å l a  = )

Det blir till och se Ugly Betty & DH snart.. Tänkte även göra en hallon smoothie ikväll. Lyxa till det lite på en tisdags kväll. =) Det behöver man!



Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback