STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-05-22 | Tid: 22:04:12

Torsdag

Idag har det inte hänt alltför mycket. Shit, vad det regnade imorse. Det bara vräkte ner.
Jag bakade iaf en kaka idag! Det var roligt! Fast jag vart less, hade inte en sak. Såg det när jag börjat baka. Men kakan vart tillslut klar och mkt god..






--------------------------------------------------------------------

Imorgon är det fredag! Och det innebär ju att helgen är här.. Har ingen aning om vad som händer men nåt roligt kanske händer. Får se.

Har på Eurovision Song Contest (vet ej om det e rätt med stavningen) och det är sååå drygt att höra på alla konstiga länder och deras språk. Charlotte var ju nr 2 så.  Hon borde gå till final. Det ska väl vara den på lörda då. Vad roligt de vore om Sverige vann!

Nä nu ska jag sluta skriva massa onödigt babbel ;p
G o d  n a t t.  H ö r s  s ä k e r t  m e r  i m o r g o n.

Petra

Den där såg ju smarrig ut, vad är det för kaka?



Jag har också på det i bakgrunden, men det var inte så bra låtar så jag kollar på days istället, men visst vore det kul om sverige vann denna gång.

Datum: 2008-05-22| Tid:22:04:12
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Johanna

Ja, den va väldigt god. Ja du, hittade receptet i en tidning. Den hette där Hast kaka.



Datum: 2008-05-22| Tid:22:04:12
Petra

ja, det kan jag tänka mig.:) jaha, ok, vad är det i den, ser att det är mandel iallafall. :)

Datum: 2008-05-22| Tid:22:04:12
Johanna

Ja du. Det är först som en vanlig smet. Sen är det en fyllning (det som är lite mörkare) med kanel, kardemumma,sötmandeln, lite grädde o smör!

Datum: 2008-05-22| Tid:22:04:12
Martina

Va kul o prova nån ny kaka, den såg god ut :) själv har ja ätit en kiwi nyss ;)

Datum: 2008-05-22| Tid:22:04:12
Martina

Vilken fin layout du har gjort =)

Datum: 2008-05-22| Tid:22:04:12
Johanna

Tack Martina =) Ja, kakan var väldigt god=)

Datum: 2008-05-22| Tid:22:04:12
Sandra

mmm mums! slickar mej om munnen :)

Datum: 2008-05-22| Tid:22:04:12
URL: http://ontheway.blogg.se/
Johanna

Sandra; Hehe ;p

Datum: 2008-05-22| Tid:22:04:12

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback