STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-05-29 | Tid: 12:02:12

Stolt ägare av Nikon D40...

Wiihoo, nu har jag fått kameran =) Gissa vad jag vart glad igår när jag kom hem och tog in posten och såg att avin hade kommit.. Då vart de och åka o ta ut den.. Det känns annorlunda med en systemkamera. Mycket roligare att knäppa bilder med. Så jag är super nöjd, än så länge iaf. Kanske att de för en gång skull funkar bra me denna kamera och att de inte blir nå strul som det har en förmåga att bli när jag köper tekniska saker.. Hoppas hoppas! Nu blir det och ta många bilder så man kan bli bättre och bättre.. Jag är iaf som rubriken lyder, en stolt ägare av Nikon D40.. hihi..

Var även och shoppade massa toppar igår på stan. Det var längesen jag hittade så mkt. Och bara i sommarfärgerna turkost, gult och rosa! Yay!

Idag ska jag åka till en vän och hälsa på där. Sen när jag kommer hem blir de väl förmodligen att hålla på med kameran. Det är ju så roligt med nya saker ;p

H a  e n  b r a  t o r s d a g !  

Petra

Jag är jätte glad över att du har en systemkamera nu också, blir ju så mycke bättre bilder med dom, nu menar jag inte att dina andra bilder inte är fina. men det hoppas jag att du förstår. :)

Kul att du hittade så mycke fint på stan, inte ofta man gör det :)

Datum: 2008-05-29| Tid:12:02:12
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Johanna

Jag förstår vad du menar Petra ;p =)

Datum: 2008-05-29| Tid:12:02:12

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback