STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-05-07 | Tid: 23:01:23

Onsdag

Var och kolla på nya skor idag.. Jag hittade ett par som var vita,beiga & ljusblåa.. Jättefina var dom. Men dyra! Hela 899 kr gick dom på.. Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag ska köpa dom eller inte. La undan dom tills imorgon. F å r  h e l t   e n k e l t   s o v a  p å  s a k e n . . .

Ikväll har jag äntligen tagit mig tid till och sätta mig ner och måla =) Jätte roligt! Får fortsätta imorgon..

Sandra

Ja du vissa skor är bara för dyra =/ Men vissa vill man bara HA! :P Lycka till med beslutet ;)

Datum: 2008-05-07| Tid:23:01:23
URL: http://ontheway.blogg.se
Johanna

Hihi, ja.. ;p Funderar fortfarande ;p

Datum: 2008-05-07| Tid:23:01:23

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback